»Final Fantasy I – Profesje

Tekst o prawach autorskich wspólnych dla serwisów Inner World i Sephiroth’s Site

Final Fantasy I jest jedyną częścią, w której sami tworzymy bohaterów. Do wyboru mamy sześć klas postaci. Podczas naszej wędrówki po świecie FF poruszamy się czterema wybranymi postaciami, które niestety do rozmownych nie należą. Dialogi, (a raczej monologi ) pojawiają się tylko podczas spotkania z bossem lub przy innym podniosłym wydarzeniu. (ale mi się powiedziało ;)). Dla niektórych może to i lepiej, w końcu od czytania to są książki, ale dla innych to poważny minus.

Warrior -> Knight

Potężny wojownik, którego głównym atrybutem jest siła. Doskonale radzi sobie w walce wręcz, a po awansowaniu na rycerza potrafi posługiwać się białą magią. Posiada dużą liczbę HP i jest obowiązkowy dla początkujących graczy. Jedynym minusem jest to, że jego bronie są cholernie drogie. 

Thief -> Ninja

Złodziej jest niewiele słabszy od Wojownika za to dużo szybszy. Jako ninja będzie miał dostęp do czwartego poziomu czarnej magii. Potrafi równiez posługiwać się prawie każdą bronią co czyni go przydatnym kompanem.

Monk -> Master

Kolejna postać, której główną cechą jest siła, choć zauważalna dopiero po awansowaniu na mistrza. Monk nie nosi zbroi, a do walki z wrogiem używa pięści, dzięki temu możemy na nim dużo zaoszczędzić.

Red Mage -> Red Wizard

Połączenie Białego Maga z Czarnym. Red Mage może leczyć naszych kompanów, i zarazem rzucać potężne czary na wrogów. Nie najgorzej radzi sobie też z mieczem, dlatego dla początkujących graczy wybranie tej klasy zamiast dwóch magów jest lepszym rozwiązaniem. 

White Mag -> White Wizard

Mag, specjalizujący się w zaklęciach leczniczych oraz osłaniających naszych kompanów. Ma bardzo niski współczynnik Vitality. Podobnie jak czarny mag nie nadaje się do walki wręcz. Gra bez niego jest możliwa do ukończenia jednak jest on nie ocenionym pomocnikiem.

Black Mag -> Black Wizard

Mistrz w posługiwaniu się czarną magią typu: Fire, Bolt, Ice. Jego magia służy głównie do ranienia wroga, jednak zna zaklęcia, które potrafią wzmocnić naszych bohaterów. Nie polecam go do walki fizycznej (głownie dlatego, że ma bardzo mało HP) chyba, że macie dużo Potion’s i mnnnnóstwo czasu. :)

Autor: Shiro
Data: 4 października 2013, 20:45

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *